imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Preverite, kako deluje na dolgi rok!

Ta objava ni bila posodobljena več kot leto dni. Vsebina je morda zastarela.

Oglasi bodo vedno z nami … tudi v avtomobilih

Grega

Povsod so. Na avtobusih, na cestah, na pakiranju kosmičev, celo na naših nogavicah. Sedaj jih lahko – zahvaljujoč podjetju iz Santa Clare – pozdravimo tudi v avtomobilih.

Dobro vemo, da dandanes nič ni zastonj (razen ljubezen, pravijo). Razlika je v plačilnem sredstvu. V trgovini plačamo z denarjem, pri prenosu “brezplačne” aplikacije plačamo z našim časom, ko si ogledujemo oglase. Tu ni problema: zakaj bi pričakovali, da kdorkoli dela zastonj?

Smo pa lahko zelo frustrirani, če za nekaj plačamo dvakrat. Recimo, ko gremo v kino, plačamo karte in prigrizke (za kar dobro ceno), film pa se začne z precejšno zamudo, ki jo povzročijo oglasi.

Ameriško podjetje Telenav, ki proizvaja navigacije se je odločil izvesti idejo s katero nas še bolj prekrijejo z oglasi. “Vpeljimo oglase v edini prostor, ki jih še nima – avtomobile!”

Podjetje sedaj spodbuja proizvajalce avtomobilov, da se povežejo z njimi in jim pomagajo motiti naš mir. Seveda je vse skrito v lepem piar besedilu, kako je ta rešitev inovativna in uporabna.

Lahko da je, vendar bi se (vsaj mi) raje izognili te revoluciji. Koncept izgleda tako: takoj, ko se avto ustavi, se na potovalnem računalniku in/ali radijskem zaslonu pojavijo oglasi, ki so prikrojeni glede na lokacijo. Avto bi ponudil popuste na pico na poti domov ali akcije v bližnjem supermarketu.

In zadaj je tudi velik razlog za skrb: Telenav ima močne partnerske vezi s Fordom, Toyoto in General Motors. Morda se moramo pripraviti na take oglase za rabljene avtomobile:

Prodam Toyoto, letnik 2018, nepoškodovana, resnemu kupcu dodam zimske gume in pol leta uporabe ad-free (brez oglasov).

“Upamo”, da Telenav izpopolni svoje oglase do vsaj nivoja Facebookovih. Glasni videi z avtomatskim predvajanjem, pojavna okna oglasov, ki so všeč našim prijateljem in podobno. Ne hvala.

iPad Pro 2018
Apple Inc. (AAPL)