imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo novi iPhone XS in iPhone XS Max

Preverite naše mnenje!

Oglasi bodo vedno z nami … tudi v avtomobilih

Grega

Povsod so. Na avtobusih, na cestah, na pakiranju kosmičev, celo na naših nogavicah. Sedaj jih lahko – zahvaljujoč podjetju iz Santa Clare – pozdravimo tudi v avtomobilih.

Dobro vemo, da dandanes nič ni zastonj (razen ljubezen, pravijo). Razlika je v plačilnem sredstvu. V trgovini plačamo z denarjem, pri prenosu “brezplačne” aplikacije plačamo z našim časom, ko si ogledujemo oglase. Tu ni problema: zakaj bi pričakovali, da kdorkoli dela zastonj?

Smo pa lahko zelo frustrirani, če za nekaj plačamo dvakrat. Recimo, ko gremo v kino, plačamo karte in prigrizke (za kar dobro ceno), film pa se začne z precejšno zamudo, ki jo povzročijo oglasi.

Ameriško podjetje Telenav, ki proizvaja navigacije se je odločil izvesti idejo s katero nas še bolj prekrijejo z oglasi. “Vpeljimo oglase v edini prostor, ki jih še nima – avtomobile!”

Podjetje sedaj spodbuja proizvajalce avtomobilov, da se povežejo z njimi in jim pomagajo motiti naš mir. Seveda je vse skrito v lepem piar besedilu, kako je ta rešitev inovativna in uporabna.

Lahko da je, vendar bi se (vsaj mi) raje izognili te revoluciji. Koncept izgleda tako: takoj, ko se avto ustavi, se na potovalnem računalniku in/ali radijskem zaslonu pojavijo oglasi, ki so prikrojeni glede na lokacijo. Avto bi ponudil popuste na pico na poti domov ali akcije v bližnjem supermarketu.

In zadaj je tudi velik razlog za skrb: Telenav ima močne partnerske vezi s Fordom, Toyoto in General Motors. Morda se moramo pripraviti na take oglase za rabljene avtomobile:

Prodam Toyoto, letnik 2018, nepoškodovana, resnemu kupcu dodam zimske gume in pol leta uporabe ad-free (brez oglasov).

“Upamo”, da Telenav izpopolni svoje oglase do vsaj nivoja Facebookovih. Glasni videi z avtomatskim predvajanjem, pojavna okna oglasov, ki so všeč našim prijateljem in podobno. Ne hvala.

Back to School - Mac -11%
Apple Inc. (AAPL)