imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Preverite, kako deluje na dolgi rok!

Jajce je premagalo Kylie Jenner na več stopnjah


To je lepota človeštva: na najbolj priljubljeni Instagram objavi na svetu lahko vidimo jajce. Kar je najlepši del človeštva, je to, da so s tem podprli dobronameren cilj. Pa čeprav nevede.

Precej stara zgodba je že, da je objavo priljubljene Instagram zvezde Kylie Jenner – objava o rojstvu, ki je bila dolgo najbolj priljubljena objava na Instagramu – premagala objava o jajcu. Natančneje, ne katero koli jajce, ampak Jajce. Junak, svetovni rekorder. To jajce se ni ustrašilo dejstva, da so v svetu družbenih medijev in všečkov na prvem mestu zvezde resničnostnih šovov. Naj vam pokažem, o kom govorim:

Ta fenomen je bil zelo zanimiv z več vidikov. Za začetek naj povem, da se je pojavil od nikoder. Lahko bi rekli, da je polovica vseh Instagram uporabnikov všečkala sliko jajca zato, ker je smešna in neumna. Kasneje se je ta zgodba razširila in ljudje so sliko začeli všečkati, ker je imela že absurdno visoko število všečkov. Vse to je vodilo do rekorda in zahvaljujoč temu ima objava 52.309.121 všečkov in več kot 10 milijonov sledilcev (objava Kylie Jenner je komaj dosegla 19 milijonov všečkov).

Niti ne bi bili presenečeni, če bi to bila celotna zgodba, saj je internet nagnjen k ustvarjanju takšnih čudnih in smešnih stvari. Na srečo pa se zgodba še ne konča. Ugotovljeno je bilo, kdo stoji za to objavo:

Gre za genija iz britanske oglaševalske agencije in civilne organizacije, ki podpira duševne bolezni.

Ta genij tega ni sprožil iz čiste zabave. Njegov namen je bil na prvem mestu plemenit. Na naslednji objavi uporabnika world_record_egg na Instagramu lahko spet vidimo jajce, toda tokrat z majhno razpoko. Kasneje je objavljeno jajce z malo večjo razpoko, pa še z večjo in tako naprej. Po šesti objavi, milijonih všečkov, komentarjev, sledilcev in odgovorov je bilo ugotovljena, kaj je glavno razlog te iniciative:

Jajce je bilo počeno. In to zaradi pritiska družbenih medijev. Tako kot bi se ljudje zlomili zaradi kapric virtualne sfere. V svetu, v katerem milijoni ljudi dajejo všečke brez kakršnega koli razloga in smisla. V svetu, v katerem anonimni komentatorji lahko brez problema uničijo sliko določene osebe. Samo zato, ker lahko.

Sporočilo tega videoposnetka je, da se to lahko zgodi vsakomur. Spodbuja nas, da se s takšnimi situacijami ne soočamo sami, ampak namesto tega poiščemo pomoč. Na spletni strani talkingegg.info, ki je nastala s tem namenom, so ustvarjalci zbrali nekaj povezav na skupnosti za pomoč, ki so na voljo v nekaterih državah.

To seveda ni popoln seznam, nekatere države pa še manjkajo. Uporabnike spodbujajo, da pomagajo razširiti seznam. Torej, če veste za kakšno podobno institucijo, pošljite e-poštno sporočilo na naslov: submit@talkingegg.info (če poznate takšno institucijo in je jezik edini problem, nam to sporočite v komentarjih in z veseljem vam bomo pomagali)!

S tem čudovitim trikom so uspeli vso moč družbenih medijev usmeriti proti plemenitemu cilju ter na milijone ljudem poslati sporočilo. Tako je, internet lahko izkoristimo tudi v dobre namene, to jajce pa bo še dolgo odličen dokaz za to. Zbralo je toliko všečkov, da bo še dolgo trajalo, da ga premaga objava naključne zvezde resničnostnih šovov.

Vir: BuzzfeedNews

iPhone 7
Apple Inc. (AAPL)