imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Preverite, kako deluje na dolgi rok!

iPhoni bi nas lahko opozarjali na neželene klice


Zahvaljujoč novemu Applovemu patentu bodo uporabniki v prihodnosti morda imeli možnost, da se znebijo neželenih telefonskih klicev. Vsem so dobro poznani po tem, da jih začnemo s stavkom “Kje ste dobili mojo številko?“.

Navajeni smo že na neželeno e-pošto, ampak, ali so res potrebni tudi neželeni klici? Verjetno je večina nas že naletela na takšne situacije. Medtem ko imamo precej prefinjene filtrirne sisteme za izogibanje neželeni e-pošti, za telefonske klice na žalost nimamo prave rešitve. Še posebej, če ste lastnik iPhona.

No, Apple je zdaj patentiral tehnologijo, s pomočjo katere se lahko te razmere spremenijo. Glede na sam opis bi sistem analiziral tehnične podatke o dohodnih klicih, s katerimi bi ugotovil, ali gre za legitimne ali prikrite klice oziroma posredovane internetne neželene klice. V zadnjem primeru lahko telefon vnaprej opozori lastnika, ki bi se nato odločil, ali bo vstopil v potencialno nezanimivo debato ali ne.

Pri tem je Apple pravzaprav kar nekaj korakov za svojo konkurenco. Googlu je na primer uspelo priti do točke (vsaj v angleščini), ko je uporabnik lahko neželene dohodne klice preusmeril na digitalnega pomočnika, ki se je namesto njega ukvarjal s klicem. To pomeni, da pomočnik prevzame klic, se predstavi in prosi klicatelja, da pove svoje ime ter razlog za klic. Uporabniku sploh ni treba poslušati razprave, saj se ustvari prepis klica v realnem času. Na podlagi tega pa se lahko uporabnik odloči, ali se bo pridružil pogovoru ali ne.

Čeprav do te točke ne bomo prišli niti po tem, ko bo patent ugledal luč sveta, se bomo vsaj približali končni rešitvi.

Vir: The Verge

iPad Pro 2018
Apple Inc. (AAPL)