Kaj je najboljša zabava? Uporabi Animojijev in Memojijev za sinhronizacijo znane skladbe. Zdaj nam bodo tri zvezde svetovnega razreda pokazale, kako to izvesti pravilno.
Danes zjutraj se je odvijala podelitev Grammyev. Grammyji so spektakularen dogodek, ki mu sledijo številni ljubitelji glasbe, predvsem v tujini. Seveda pa je to tudi odlična priložnost za Applovo promocijo storitve Apple Music.
.@KaceyMusgraves ‘Golden Hour’ Apple Music emoji billboards around the city in LA! pic.twitter.com/ILIs8ShdKG
— Kacey Musgraves Updates (@musgravesdaily) February 4, 2019
Po eni strani postavljajo panoje po vsem Los Angelesu in prikazujejo različne nominirance za Grammyja v stilu Memojijev, s sporočilom »Listen on Apple Music«.
Nato pa so začeli gverilsko akcijo za uporabnike Shazama (to storitev je lani kupil Apple), s katero bi običajno 3-mesečno brezplačno preizkusno obdobje podaljšali na 4 mesece. Poleg tega je Apple to ponudbo ponovno predstavil tistim, ki so že začeli s 3-mesečnim brezplačnim preizkusnim obdobjem, vendar še niso postali naročniki.

Pika na i so bili oglasi z Memoji karaokami, ki so bili namenjeni povečanju števila naročnin za Apple Music in številu prodanih iPhonov. Trije oglasi so bili naloženi na Applov YouTube kanal z Ariano Grande, Khalidom in glasbeno skupino Florida Georgia Line.
Kakorkoli že, koncept je bil enak kot lani, ko je Childish Gambino odpel skladbo Redbona in zaradi pomanjkanja Memojijev je bil prikazan kot vesoljec. Neverjetno, kako hitro se tehnologija razvija.
Vir: The Verge