imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Preverite, kako deluje na dolgi rok!

Applov avtomobil še ni pripravljen. Kako bi pa lahko izgledal v prihodnosti?


Apple je delil uradne statistike o svojih rezultatih s področja avtonomnih vozil. Ne moremo reči, da gre za jasno zmago. Toda v ozadju njihovega napredka se lahko skrivajo dobro premišljene odločitve. Ni rečeno, da bo Apple Car iPhone v prihodnosti…

Projekt Titan, ki je drugo ime za Applov avtomobil, že leta navdušuje mnoge. Slišali smo veliko govoric o obstoju tega skrivnostnega projekta. Je resničen? Bi morali razmišljati o pravem avtomobilu ali samo o avtonomni programski opremi?

Čeprav je ta projekt eden od najmanj znanih Applovih projektov in še ni bil razkrit, je bila njegova skrivnostnost razkrinkana že pred leti. Morda veste, da gre za programsko opremo, ki jo lahko vidite v testnih avtomobilih in tudi sam Tim Cook je že omenil nekaj podrobnosti tega projekta. Edina stvar, o kateri nismo vedeli nič, je status razvoja te programske opreme.

Do danes. Skrivnostni razlogi (ali obvezna uredba) so povzročili, da je Apple delil uradne podatke o testiranju avtonomnih vozil brez voznika (DMV). Kot na primer, kako pogosto morajo vozniki prekiniti upravljanje avtonomne programske opreme ali pomagati preprečevati nesreče. Na kratko:

Velikokrat. Povprečno 544,78-krat na 1 000 kilometrov.

Za primerjavo: Google Waymo potrebuje pomoč le 0,06-krat na vsakih 1 000 kilometrov. Z drugimi besedami, to pomeni, da lahko Applov sistem brez težav prevozi 1,8 kilometra, Google pa lahko doseže 17 847 kilometrov. In to je zelo pomemben aspekt vožnje avtonomnih vozil. S tem rezultatom je Apple pristal na 25. mestu na seznamu podjetij s sedežem v Kaliforniji, ki testirajo avtonomna vozila.

Pojavi se vprašanje. Kako lahko tako veliko podjetje, kot je Apple, konča na samem koncu seznama? Podjetje, ki je bil pionir v številnih tehnoloških razvojih in ima dokaj neomejene človeške in finančne vire. Predvsem zato, ker so že leta v fazi razvoja.

No, Elon Mush je pred časom povedal, da se je Apple zelo pozno pridružil trgu. Torej je najbolj preprost odgovor, če rečemo, da je Apple zamudil vlak. To idejo lahko potrdijo tiste novice, v katerih so poročali o odpuščanju številnih Applovih delavcev, ki so bili zaposleni na tem področju.

In preden začnete krivdo valiti na Apple, morate upoštevati še en možen razlog. Kaj pa, če ta projekt avtonomne programske opreme ni bil nikoli glavna smer podjetja Apple? Mogoče je to le ena od mnogih možnosti, s katerimi eksperimentirajo za primer resne recesije na trgu pametnih naprav. In ker že vemo, da bo do tega slej kot prej prišlo, morajo podjetja izumiti nekaj novega.

To so Lexusovi avtomobili, ki jih je Apple uporabil za testiranje

Oblikovanje avtonomnih vozil bi lahko bila ena izmed možnosti. Ampak zdi se, da Apple ni tako zainteresiran za ta posel, saj veliko pozornosti namenja nosljivi opremi. Imamo Apple Watch in AirPods-e, in vemo, da so tudi AR očala na poti. To bi lahko bil temelj za popolnoma nov ekosistem, ki bi izkoristil vse potenciale AR in VR tehnologije ter ga spremenil v precej izvedljivo alternativo.

Torej, lahko se zgodi, da je Apple preprosto opustil možnost avtonomnega vozila in ho hrani kot načrt za slabe čase. In če se bo izkazalo, da nosljiva oprema nima prihodnosti, bodo imeli na voljo to rezervno možnost.

Vir: MacRumors

iPhone 7
Apple Inc. (AAPL)