imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Preverite, kako deluje na dolgi rok!

Ali res prihaja najcenejša strojna oprema v zgodovini?


Zlata doba Netflixa je končana. Potrebovali boste kup naročnin, da bi dosegli celotno ponudbo iz sveta kina. Zakaj bi pozabili na Apple, ko govorimo o velikanskih podjetjih, ki ponujajo ekskluzivne filmske storitve?

Jasno je, da se je zaključila čudovita zlata doba Netflixa, ki je deloval kot ponudnik pretočnih storitev. To obdobje pa ni trajalo dolgo. Za uporabnike podjetja, ki je bilo večkrat prenovljeno, je bilo dovolj, da so imeli mesečno naročnino, ki je bila cenejša kot kino vstopnice. Tako so si zagotovili takojšen dostop do najboljših svetovnih vsebin, ki so na voljo na internetu. Ja, OK, obstajata tudi Hulu in Amazon. Vendar pa nista na voljo za Evropejce, zato je tudi HBO GO postajal vse pomembnejši, vsaj zaradi zmajev.

Sistem se bobistveno spremenil, ko bo gigant Disney, ki je praktično lastnik večine največjih filmskih franšiz, začel z lastno storitvijo. Le ta pa bi lahko bila zelo uspešna. Manjši udeleženci na trgo so se že zavarovali z edinim možnim načinom: ustvarjanjem lastne vsebine. Tudi Netflix se ne sramuje porabiti milijarde dolarjev na ekskluzivni pojavi v upanju, da bosta 1 ali 2 dela izstopala med številnimi deli, ki so nekoliko višje od srednje kategorije. Žal bomo vpliv najbolj občutili mi potrošniki. Zaradi velikega števila ekskluzivnih vsebin bodo morali tisti, ki se zanimajo za najboljše stvaritve, naročiti na (vsa) 4-5 različnih storitev za dokaj zajeten kupček denarja.

Ko govorimo o takšni količini denarja, v igro takoj prideta Tim Cook in AAPL. Med top tremi prednostnimi nalogami sedanjega vodje podjetja Apple je vsekakor prisotna tudi potreba po čudovitih finančnih pokazateljih. Rad bi dodal, da to lahko rečemo za vse direktorje podjetij, ki so osredotočeni na profit. Vendar so storitve tiste, ki Applu zagotavljajo najboljšo rast in najstabilnejše dohodke.

Glede na vse opisano sploh ne bi bilo presenetljivo, če bi Apple predstavil lastno filmsko storitev, ki bi se od začetka financirala s precejšnjimi vsotami, preden bi predstavili samovozni avtomobil, AR očala ali SE 2. In prav tu tiči zajec.

Za takšno storitev, ki bi zagotovila ustrezno stopnjo dobička (na Applovi ravni to pomeni več kot 40 %), potrebujejo več naročnikov kot za Apple Music, ki se lahko prodaja »samo« lastnikom iPhonov in Macov. Lahko smo prepričani, da v primeru (po mnenju mnogih je le vprašanje časa), da Apple lansira svojo filmsko storitev, bo na voljo le na Applovih operacijskih sistemih in napravah, tako kot vse druge storitve. iTunes za sistem Windows ni najboljši primer, saj je… eh, pozabimo.

Vstopna meja je postavljena precej visoko. Trenutno je najcenejša rešitev Apple TV, če lahko sploh rečemo, da je poceni, glede na svojo ceno. Torej, če resnično želijo lastno filmsko storitev (in morda storitev za glasbo, če se odločijo za skupno prodajo) ponuditi široki paleti uporabnikov, potrebujejo strojno napravo, ki bi se na trgu prodajala po ceni Raspberry Pi, tako kot Amazon Fire Stick ali Chromecast, ki sta dejansko zelo priljubljena v ZDA glede na prodajne evidence. No, dobro, Applove cene. Ampak na enem izmed projektorjev Keynote dogodka bomo vsekakor videli znak »39 $«.

Zdi se, da bomo resnično dočakali novo storitev, na njeno najavo pa verjetno ne bomo čakali predolgo. Zagotovo bomo vestno spremljali vse novice in vas pravočasno obvestili, saj vendarle govorimo o precej veliki stvari, ki jo je nemogoče ohraniti skrito. Medtem pa bomo tarnali, kako super je bilo včasih, ko je preprosti Netflix lahko izpolnil vse naše zahteve.

Vir: MacRumors

iPad Pro 2018
Apple Inc. (AAPL)